WELKOM !

Safia, Anke, Cato, Tom, Maryam, Dylan, Thibault, Mats, Tibo, Marina, Caro, Kilian, Thicay, Sarah, Chloë, Oona, Ona, Britt, Zena, Selena, Aylene, Charlotte, Robbe & juf Freya

donderdag 29 september 2011

Naamgedichten

Een tijdje terug maakten we in de klas naamgedichten. Kan je raden welke kinderen hieronder hun naamgedicht hebben staan?

Beeldig dat ben ik
Romantisch dat ben ik niet
Ijsjes dat eet ik graag
Turnen kan ik goed
Taart eet ik het liefst van al!

                        Trompet wil ik bespelen
                        Olifanten zijn mijn lievelingsdieren 
                        Muziek luister ik graag.         

Altijd aardig, ja dat ben ik.
Nooit bang van spoken, geesten en andere enge dingen!
Keicool zegt iedereen tegen mij.
En ik ben altijd eerlijk!    

                       Tekenen kan ik goed.
                       Ijs is lekker.
                       Bossen daar wandel ik graag.
                       Onderwijs is saai. :-)  

Maagd is mijn sterrenbeeld.
Astrologie vind ik leuk.
Reizen doe ik graag.
Isis is mijn favoriete koningin uit Egypte.
Nieuwsgierig ben ik als ik een boek lees.
Appels eet ik graag.

                         Cadeaus krijgen vind ik leuk!
                         Appelklokhuizen weggooien doe ik graag.
                         Turnen kan ik goed.
                         Oasis drink ik graag.                                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten